Caparol “Дихай на повну!”

Опис проекту

Тренд на здоровий спосіб життя прослідковується по всьому світу.

Започаткувати культуру використання тільки безпечних для здоров’я ремонтних матеріалів – саме таке важливе завдання поставила перед собою команда Caparol Україна в комунікаційній кампанії “Дихай на повну! Для тих, хто піклується про здоров’я. ”

Для популяризації тренду “здорового” вибору, Caparol першими в Україні актуалізували питання вмісту ЛОС (литких органічних сполук), які людина вдихає під час ремонтних робіт, в серіі публікацій в провідних ЗМІ та пабліках.

В рамках комунікаційної кампанії, залучили медичних експертів, які розповіли про можливі наслідки інтоксикації та застережили від використання неекологічних фарб.

Запустили серію коротких роликів з життя майстрів-малярів, які використовують безпечні фарби та можуть не тільки працювати цілий день в пофарбованому приміщенні, а й займатися спортом, брати на роботу дитину та навіть заспокоювати знервованого клієнта дихальними практиками.

Не лишилися без уваги і активні жителі, які піклуються про своє здоров’я. Було підтримано фітнес тренування в парках, адже
дихання дуже важливе під час тренувань.

Тривалість кампаніі 2018-2019.

Деталі проекту

Категорії
Кампанії
"К-П-Д", Рекламна Агенція © 2013-2016 Усі права зберігаються за правовласником.